lång vecka.

verkligen vart upptagen hela denna veckan. suck. inget lov här inte. :( men har iaf blivit lite pengar å så. jopbbar massa på ica, vart fyllechaffis ikväll med. suck vilka bönder pappa haft på jobbet asså haha. skrattat ihjäl mej D:

ska nog försöka vara ledig nästa helg.? men e ju balen o allt? får se hur pigg jag är. måndag tisdag upptagen med. dumma matteprov :( onsdag blir det minsann resebyrån och boka utlandsresan. ska bli så skönt. =D

vill bara att du ska försvinna nu. eller?

egentligen är allt rätt bra. egentligen? du visade dej vara någon helt annorlunda.


- även fast du och jag inte finns i varandras liv längre så måste jag säga en sak. ta inte saker så hårt, alla ändras, saker kommer emellan men efter allt runtomkring vet man ändå vart man hör hemma. tro mej.. // .


Kommentarer
Postat av: Sara

Åå gumman du anar inte vad jag skulle vija ha din lön ;) var skulle ni åka nu igen?? och vadå balen? Blir ju party till helgen melodifestivalen ;) nu börjar jag bli galanre i detta än dig hihi puss puss

2008-02-24 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback