hemma.

Första kvällen på hela veckan som jag sover hemma. ojoj vad veckan har gått fort :) ska bli skönt att få sova i min egna säng idag, måste slänga bort alla saker mamma lagt där nu bara. =) haha

Idag har det då vart alla hjärtans dag. skulle egentligen vart hemma hos ella men blev ändrade planer så jag o malin åkte o kidnappade mathias nyckel till lägenheten sen åkte vi hem o hämtade en massa saker så vi kunde laga mat. =) så sa vi till våra pojkar att komma till mathias vid fem tiden =) jag o malin gjorde kycklingpaj och sen chokladpudding . tog med oss doftljus o satte upp i lägenheten ås det luktade gott =) blev himla mysigt iaf. =D vår lilla familj. haha. malin ska till "jobbet" på tisdag sen ska vi minsann boka vår resa så vi följer med gänget till bulgarien i sommar. :P längtar som faan =)

Idag har min babe kommit hem frn sydafrika oxå. ååh saknade raring måste få träffa dej ;)

Pratat emd sara idag med, saknade öland som faan :( alla hjärtans dag är minann trevligare på en mindre skola =) så bestämde mej för att den 20 mars ska jag minsann åka dit iaf =) haha. sen får vi se, kanske den 16 april med :D hade vart skoj..

Rättskunskapsporv idag :( får se hur det gick. svårt svårt. alla juridiska saker. måste lära mej :(

Nehopp. nu ska jag gå o lägga mej snart. tidigt i säng ikvälll =) å u har jag sportlov. de e himla skönt faktiskt. =) jag gillart. :)

glad alla hjärtans dag på er där ute i vår soliga vår (kändes som vår idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback