ella o jag

Idag har jag lekt med bästa ella :D skulle tränat men passe var verkligen fullt! aldrig inträffat. haha. aja. så åkte hem o plockade ihbop saker sen åkte vi in til ella igen o lagade mat. färgat hennes hår =) å nu har vi precis gjort chokladbollar =) gott gott.

usch himla upp och ner idag. ledsen förvirrad arg hopplöst? när ska jag få bli glad igen? när ska vi få vara vänner igen? orkar inte ha de så här. suger orken ur mej. saknar min vän. :(

nehopp. nu e nog chokladissarna kalla o goda =)

vill ha sommar nu, :(

ont i ryggen som fasen. vårdcentralen på onsdag .( dr smart på fredag , behöver lov. haha

Ska vara barnvakt på lördag förmodligen =D ååh så glad. ja o melwin, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback