borta?

helt tom på ord. hel tom på ork. vad ska jag göra för att jag ska räcka till? hur kan något ändras så här? hur kan något som vart hur bra som helst, något vi hade bara försvinna såhär? viskap kan inte försvinna? vill inte att du ska försvinna.? jag vet att du/ni tycker knas. men kan verkligen inte ändra på vad jag vill? det går inte? det är inte meningen att det ska ´vara såhär? det är verkligen inte det? :( vill bara gråta på dej. jag saknar så...

iaf hittat den perfekta balklänningen nu.. men vet inte vilken färg. världsliga problem. : /

behöver en glad helg. försvinn ur mitt minne tack.

hatar detta.

Kommentarer
Postat av: Ankii

:(

balklänningen är som snyggast om den är marinblå eller svart!

Postat av: Lene

mörkröd eller nån fin grön!

2008-02-29 @ 13:54:47
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback