barnvakt

aitter i jämjö och väntar på syskonen nu så ska vi kolla melodifestivalen :D passa melwin idag, så söt min lilla kusin. busat en massa. å nu ligger raringen o sover medasn mamma o pappa är ute o roar sig. =D jag börjar oxå bli trött minsann. jobbat imorse o sen inte i söäng förräns halv två inatt :( men men. imorn får jag sova :D

Det kommer att bli bra. idag har varrt en bra dag. lycklig.

det är tomt i min värld  nu, riktigt tomt. men tack för att ni finns allihop. tror att det bara är jag som kan få mej att bli mej själv igen. förlåt för allt på vägen bara. är så glad för alla personer runt omkring som jag bryr mej om. vill bara vara lycklig och att allt ska vara bra.

Idag är jag lycklig.

drömmer mej bort till bulgarien nu. ska bli skönt när man betalt första delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback