onsdag

Ah ett sånt lyckat kaos jag lever i just nu =) jobbet går bra, mkt jobabnde bara men behövs pengarna minsann =D lägenhten faller sakta med säkert allt mer i ordning, bestämde ikväll hur vi ska möblera soffor och tv å allt i vardagsrummet. kommer bli asome =)

Sitter just nu framför peters dator i kalmar. pratade med viktor innan som vart lite förvirrad. men kan ju göra klart för alla att jag är lyckligare än någonsin med min peppe =) å imorn blie det besök hos hans mor o far oxå. lite smånervös faktiskt. men det ger sig kanske =) ska gå på stan en tur å hitta en palket till fia som fyller år idag. grattis =) å sen en snabb tripp till ikea =) å dags för mej att åka hem, för jobb på fredag igen.

På lördag blir det en roadtrip till göteborg för familjen + peter =D å hälsa på fia o fira.

helt galet, bara en vecka kvar till jul.! =) å jag har 3 julklappar kvar. vet i princip exakt vad jag sk köpa så är lugn =)

Peter fyllde år i fredags oxå så igår fick han hans paket när han kom till oss på besök. en superifin klocka som jag faktiskt tror han gillar massa =) å han hade med sig en cykel till mej oxå, så nästan som jag fyllde år oxå =)

nej, nu ska jag krypa till sängs. tänkte uppdatera lite när jag hade chansen nu =)

Stadsbo är underbart, å funkar bra med lillsyrran å i love sambon min. <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det värmer, <3

2008-12-17 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback