julefrid

Ah så var denna julen över oxå. vart en underbar jul =)

jobbat en massa, men faktiskt hunnit komma ännu mer i ordning i lägenheten nu, på tisdag åker jag och linn på den slutgiltiga resan. på ett tag iaf till ikea. ska handla tvbord o soffbord + en massa andra smågrejer :P

Julafton firades kalasbra, vaknade med älsklingen hemma i lägenheten. vi bytte julklappar den 23 på kvällen o iår har jag minsann blivit bortskämd. fick allt jag önskat mej nöstan =) haha. kameran var bäst, men presentkort på ikea o grejer från body shop är superfint ocå =)

Peter körde hem mej till mamma o pappa, firade julen med mormor och morfar en stund på morgonen oxå innan dom åkte till melwin =) sen var et bara familjen, men bästa julen på länge. massa fint o skoj =) fick nya glasögon av mamma o pappa, så nu ska jag hitta mej ett par jag vill ha så jag kan variera med dom andra glajjerna =)

Igår jobbade jag till 20.15 sen var det snabbkörning hem till stan, men ett litet besök i ett räcke på motorvägen. haha. malin och jag lyckas alltid. skratt =) snabbfix o bort till sofia. där hela lägenheten var full av folk. men var riktigt trevligt. =) var ute på piraten sen o träffade massa skoj, gamla klasskompisar o emelie o humpa med =) hallongrottan o laffarna var oxå på glid. ah helt klart en rolig kväll. gick dock hem barfota efter massa ont i fötterna. haha =)

nu är jag hemma hos mamma o pappa i skogen igen. malin och jag har vart på fotboll idag. sen var vi o sara på stan o handlade födelsedagspresenter till linn som fyller år idag. grattis älskling. saknar dej i lägenheten =( försökte hutta en nyårsklänning oxå men icke. får kolla i kalmar på tisdag kanske =)

imorn kommer älsklingen ner hit igen med en ny tv till mej =) han är för söt den dära. så nu snart är lägenheten i full fix. på nyår blir det ju lite party så då behöver vi had et i ordning =)

nehopp. nu har jag betalat lägenheten för januari med så ska nog ta o bege mej till lägenheten igen. jobbar imorn, men insåg det 'r lördag imorn så jobbat bara till ett =) sweet.

God natt. =)



 



Älsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback