1 december

Hela dagen har gått och jag har varken sett julkalendern (inte för jags ett den på några år men ändå=) eller öppnat första luckan i julkalern och ätit en choklad. hm? får bli två imorn istället =)

Jobbat idag, var riktigt effektiv, började inte förrän tio egentligen men så van att börja åtta så kollade inte ens på schemat, så fick jobba två timmar extra idag =) men det avra bara bra, eftersom jag var sjuk en dag förra veckan så jobabde jag in 2 timmar iaf =)

Var inne hos linn (blivande sambon, om en vecka!!) en stund med =) planerade lite å så. peter har vart världens bästa oxå å fixat en stoor flyttlastbil nästan till oss nästa tisdag då det blir mer shoppande på ikea =) en säng bland annat =) ååh underbart. längtar tills pappa har huggt julgranen så jag kan få pynta oxå =)

nej nu sa jag sova, upp halv sju imorn. är själv i affären tills vi öppnar nästan så mkt att hinna med :S

Lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback