plugg plugg.

Vart ledig idag, så började med en fika med sara o hanna på waynes för att plugga inför redovisningen i PA imorn, gick superbra. så nu är det bara redovisning kvar. =( 

Har lekt med malin sen, åt glass på glaciären sen har vi solat =) å vart och lämnat lite inbjudningar till studenten min llite överallt. =) nice.

tror det blir lite grillning o kubb på fredag =) nice.

Nu sitter jag och ska skriva klart min redovisning i PA imorn, är supernervös =( men hoppas att det går bättre än vad jag tror. skrivit hälften nu ungefär. hoppas det blir fem minuter iaf. suck. vill ha sommar nu. ska jobba imorn md ljusen, å sen på onsdag ska jag jobba under valborg uppe på boda =) så ska bli jätteroligt faktiskt, en lugn kväll helt enkelt. =D

nehopp. lite mer skriverier nu då. vill ha torsdag nu =)

/ E =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback