plugg plugg.

Usch just nu är skolan bara så fruktansvärt dryg. precis kommit hem efter att ha vart på rättegång med veronika o sara o sen gjorde vi klart vårt grupparbete. helt tokigt vad lång tid det tog. vi firade iaf med en glass på glaciären. det gillar jag! =D

Nu e jag hemma, ska skriva klart i loggboken, ryskan och sammanfatta rättegången idag. sen ska jag minsann åkja o träna. dubbelpass idag! kul kul. wiee.! :D

Nehopp. lika bra att sätta igång. måste komma ihåg allt jag gjorde i februari med projektarbetet. drygt. :( aja.
snart helg igen å då har jag massa tid att plugga :( men ska göra HP med så måste plugga på det. mkt plugg nu minsann. behöver dej nu..

förstår inte vad det är för dum barnslig människa som inte kan vara ärlig på bilddagboken? jag bryr mej verkligen inte längre.! sluta vara anonym så kan du ju få reda på det! :P blir tokig. haha.

Nehopp. back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback