nice

Lång dag i skolan idag, matte. blää. sen vid fyra var ddet dags för ryska fest =) haha jag louise o veronika skrattade rätt friskt där. sen smet vi snabbt innan vi skulle upp och dansa =) haha

Ikväll har jag skrivit klart mitt projektarbete! =) så är heeelt färdig nu känns grymt skönt. nu är det bara de muntliga i PA och svenska B nationella och svenska C. illa illa =) lite bokredovisning i engelskan med. men hoppas det kommer gå bra =) det bästa är att vi flyttat fram filosofi provet ytterligare så slipper stanna hemma och plugga nästa helg =) måste prata med ella om vilka som ska följa med o lite planering med =)

Imorn e de partylite i karshamn så kommer vara upptagen hela kvällen. drygt. kanske kan läsa lite i engelska boken då+ hmm? hade vart nice. 

Hittat massa låtaar jag vill ha idag med, massa mys låtar så ska bränna en ny skiva till bilen ikväll tänkte  jag =) gillar nya datorn.=) 

 it's a little bit funny, this feeling inside. =) jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback