måndag

pluggar projektarbete för fullt nu. tror faktiskt jag kommer bli klar idag å det känns så bra. så kan ja satsa på engelska boken iställe =)

Vill ha min balklänning nu oxå! =) suttit å pratat student o bal i skolan idag. niiice :P

Hur ser du ut? haha. fia och jag hade grymt kul i bilen idag. haha.

På fredag tar jag en litet pick och pack å bosätter mig i staden för nästan en vecka =) ska bli så skönt. få vara lite själv å få plugga verkligen! =) å vara lite i stan inte på landet. helt enkelt få vara lite själv =) slippa dryga bensinkostnader oxå =)

nehopp. nu ska jag skriva klart om vegan delen i projektarbetet så är jag nästan klar =) sweet!

är trött på alla tåg nu. haha D: vill bara få säga att ingen är bättre än du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback