kan inte annat än skratta.

Du är en speciell människa och förstår mej verkligen inye på dej. är glad jag inte är du för det kan inte vara så roligt. tycker mest synd om er båda. 

Idag har det vart matteplugg med gänget i lägenheten =) gjorde tacopaj och hallonblåbärspaj =) så himhla gott blev det. börjat planera lite studentsaker nu med =) haha. jag längtar =) stod och tänkte innan när alla gått innan och insåg hur glad jag är, har verkligen sådana raringar i klassen som jag inte klara mej utan nu å hade jag inyte bytt fårn öland hade ja aldrig träffat dom. kul saker ibland =) men på öland finns det oxå en massa raringar som jag inte klarar mej utan.

ska börja planera studentinbjudningarna snart med =) nice. men först blir det NK B nu =) nice. not, prov imorn. =(

jag tror jag vill ha dej här.`? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback