back at home

så var man hemma i skogarna igen efter en helg på öland =) kaos när vi skulle hem idag, brovägen va avstängd stod det så vi har kört runt halva södra öland. kom inom ölands djurpark och fick se kameler vilket gjorde vår dag =) haha. snitt 130 hem till skogarna för att hämta ella och åka å kolla på fotboll, som för övrigt sög. men vi flickor hade en filt o njöt av solen istället. älskar våren! =)

Nu har jag sovit en stund. hur skönt som helst. å ska bara slö nu, plocka upp sakerna. skriva ett cv och kolla på matten :( såg att det r pretty woman ikväll med. niice =) så den ska jag nog mysa med.

Skickat ett sms oxå. förstår mig inte på folk asså. suck. usch, jag ville verkligen förstå mej på dej.

Sovit bredvid världens abslout finaste inatt oxå =) ska minsnn gifta mej med  dej simon :) sara trodde dessutom mitt ben var linn, haha. det varl ite roligt oxå.

Hmm? lite depp. vill ha pretty woman nu, passande att jag ska prata om den filmen i mitt muntliga framförande i svenska nationella =) nice.

e *)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback