så bra.

Allting flyter verkligen på just nu. har nog ingenting jag borde klaga på. verkligen. skolan känns superbra. skönt att det ändå gått så pass fort. :) jobba lite, temo på måndag får se om de bli lite extra där. ;) CYPERN om nio dagar!

Det har varit rätt så tomt här och det är verkligen skönt att se dej. Har kommit på att du gör mig hel. På ett eget sätt som inte går att beskriva. det är inte vänskap det är inte kärlek. det är viskap.  hur vi är vi? sex månader går fort, massa fort. börjar se saker från andra håll. en annan sida av mej. <3

Måste börja skriva packlista =) gå till banken och planera ett och annat? äh det löser sig =) hämtade mitt pass idag iaf, herregud, aldrig blivit så dålig på ett kort ever! haha. aja. fem år att roa sig med det nu då. :)

Koommit på vad jag vill nu, skönt. på jakt efter fjärilar. men på ett bakom hörnet sätt. <3

Ska läsa lite engelska bok nu =( suck. 500 sidor kvaar. bläää. hjälp mej. haa. :)

God natt. Du är det finaste.

Kommentarer
Postat av: Fia

du är min finaste lina du. *kärlek*
å vos det är det. (måste du fått från mig ;)) viskap - to rememer.
å förlåt för mitt kvällsstök.

2007-09-13 @ 00:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback