helg nummer 2.

jajamensan. andra helgen sen skolan börja. fort går de. i helgen haer jag verkligen bara atgit det lugnt. verligen. jobbade igår å träffade emlie på kvällen . sweet. fotboll o skitprat. * ler.

Idag ska jag iväg och dansa . sweet. pappa drog med mej, å nu ahr jag dragit med mej viktor med. så ska nog bli bra :) hoppas jag iaf. bal snart jue * ler.

12 dagar kvar. så glad. längtar verkligen. å hoppas att allt kommer vara annorlunda när jag kommer hem igen. hade en dröm inatt. för en gångs skull så hoppas jag att min dröm känsla är rätt ;) hade vart skönt.

Nehopp. ut å köra en sväng innan man ska dansa då. hee. :) jag måste få word programmet med. insåg innan att jag inte har det på min datro. illa. skickade till micke för en bra stund sen, men han svara inte :S

Du är iaf sötast. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback