trött på massa.

Usch åkte hem tidigare från skolan idag. ont i halsen och i huvudet. feber? trött mest bara så ska försöka sova bort allting nu.

Sen ikväll blir det mys med emelie nog. kolla på greys anatomi och mysa :P sweet tycker jag. hehe. å så måste vi planera vår utflykt på fredag ska bli så skoj =P me like.
På lördag är det partaj. längtar så. letade upp massa drinkrecept igår :P jag tycker om. massa jag tycker om =) haha. å så köpte jag nya skor igår med. slingor så ska se om de blir något i mitt hår. haha. får väl se :P å en ny klänning med. men det är ongen party klänning synd. men ska ha den i skolan nån dag =) finfin.

Är så bio sugen :P någon som villl gå på bio med mej?

För att allting ska gå att lösa måste vi oxå förstå sanningen.

Nej usch trött. :P å nu ringer emelie =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill oxå titta på 5an med dig!! saknar det!!

2007-10-17 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback