söndag.

Nu är helgen snart slut. men det gör inget för det är ju höstlov =) sköönt.

Jobbade igår. minsann stressigt men oxå himla kul. :) mindre kul att hälften av dricksen hamnade i kassan. suck. haha :) aja. sånt som händer. men bara en gång. Sen skulle man in till stan för att hämta malin o markus o emli, bara de att malin o markus ville inte åka hem för pirren skulle tydlign ha öppet en timme till. suck ja orkade inte vänta iaf =) så tog med mej emil och emelie hem iaf :D hehe.

Ikväll blir det träning minsann. =) men har inte bestämt mej om ja ska gå på dansen eller om jag ska gå på friskis. hmm? får se sen :D

Imorn ska jag iaf träffa bästaste micke =) äta lite lunch ihop och bara träffas. det tycker jag om. *)

Nej kolla lite idol nu? =) tråkigt att evelina åkte ut nog. hmm?


I'm gonna miss you like a child misses her blanket.


Kommentarer
Postat av: Din lille Sara

Vilken helg du haft minsan:) kommer ihåg när de va boda förra gånge året denna helgen de va första gången jag jobbade och nu när jag tänker tillbak på hur knäppt kul du och jag hade där så ler jag stort *) ses snart babe

2007-10-28 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback