ska man säga?

var är världen påväg egentligen? hur är människor funtade nu för tiden? inatt fick en pappa nog helt enkelt efter att ett gäng åkt upp till deras gård med järnrör för att slåss lr slå sönder något.? förstår inte hur saker ska behöva gå så långt så att människor ska bli häktade skadade, lr framför allt att någon ska dö? mina tabnkar går till alla anhöriga just nu. helt förvirrat. massa poliser i hela rödeby idag.

Kom precis hem från jobbet. ska sova en stund. sen ikväll blir det mys med emelie iaf. får se sofia var sugen på att åka in till stan och äta mat ute någonstans o prata skit så får se vad som händer. =) bestämt mej för att vara nykter ikväll iaf. måste plugga massa jue på en miljon saker. usch.

Jag har letat i tusentals städer i mängder av länder . Lasse daugava
 
Tänker på dej. fortfarande? hur ska jag kunna sluta?
Hoppas jag får en film på posten snart :)

Puss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback