kanelbullens dag.

E dag som självklart måste firas =) ikvälll har jag minsann bakat kanelbuilllar. blevsupergoda, mindre kul var det att jag tappade vaniljsockret i hela skafferit så det var till att städa =) haha.

Träffat sofia idag oxå, fikade på tre g å planerade projekt. måste komma igång nu :S panniiik. haha. va med några flickor i klasssen och åt lunch på utkiken idag oxå. massa utgifter. gick o solade för att hålla färgen i liv men brände mej på rumpan minsann. gör massa ont. haha

Köpt en kalender idag. äntligen börjar inte gälla förrän december men den va såå fin så ja va tvungen =) ordnat upp mitt liv med en pärmförteckning nu oxå. ska bli seriös i skolan på riktigt nu =)

kört bil med. tisdag onsdag torsdag och fredag denna vecka =) pierre imorn hoppas han tycker jag sköter mej braa. :) vill ha körkort nuuuu =)

imor blir de nog mys med flickorna om kring mej :P sweet. vill ha ayia napa filmen. haha.

Träffade micke igår. å jag är verkligen en stjärna tror jag. sällsynt iaf. =) gjort världens bästa överraskning som han ska få nästa gång vi träffas.hoppas han blir glad =) men det tror jag. '' )

Lyssnar på lasses nya skiva nu. superbra =) daugava.

Nej nu ska jag sova. upp tidigt imorn. bläää.
Puss god natt

Viskap. finns alltid närmast hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback