Heelg! =)

Gud vad skönt med helg, men lite hemsk redan varit hemma en vecka snart från cypern! illa. aja. saknar.

Ikväll blir det tjejkväll. så himla trevligt. :D malin baben fick körkort idag oxå så ska ur till maxi o handla. grattis gumman. så kul för dej. jag vill oxå =) haha.

Lite plugg i skolan nu med måste göras. får ta de imorn nog. blir en lugn helg verkar det som. ska jobba imorn med. =) sweet får man lite pengar till den 20 :E sweet. funderar på om jag får lön den 10 från claes med? hmm? =)
Mitt liv kann og inte bli så mkt bättre än vad det är nu. visst kan man alltid önska sig mer men just nu är allt så bra. lycklig. :)

nej god mat snart med. bara äta lite ska ju göra hemgjord pizza sen jue :) sweet. å sen chips idol och med andra ord? =) hee. ååh vad kul. ska nog ta kameran med mej till o med =)

Puss på dej.

Du är fin. men dej kan jag inte sluta drömma om. ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Knelbullens dag mm*) kommer du ihåg när vi bakade på Öland stumpan och God mat! alla vår goda mat!!Gud va jag saknar våra tjejkvällar!!!

2007-10-10 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback