galen.?

himla underbart med körkort minsann. skiner upp så fort jag sätter mej i bilen * sweet :P

Idag har det varti skola. och sen har jag vartt med malin o sofia. malin och jag köpte en blomma till körskolan, åkte ner o störde teori lektionen =) ikväll har vi oxå bakat en hallon o blåbärs paj vi ska ta med oss imorn och lämna. hoppas dom tycker den e himla god :P hee. för det tcyckte vi. gjorde två =) haha. kollat på deseperata hemmafruar med, finns inte mkt som är bättre asså. sweet. :D

Hämtat fia och ella nu ikväll med. fia full ella och jag filuriga. älskar oss. <3

Är jag en ond människa bara för jag vill att allt ska vara som jag vill? ibland blir man knäpp bara. hur lyckas personer? visst att man efter flera månader år sitter i huvudet, men efter en vecka? en vecka som inte ens räknas? blir galen . =) haa. mr memorie? haa. aja. vet iaf att jag är som mike ibland. * ler. du är det bästa.

Nej sova nu. matteresultat imorn =( usch. blir nog ingen naturkunskap asså S: får se. hmm? aja. :P
Micke ska opereras imorn med :S hoppas det blri bra nu hjärtat. tänker på dej.

Satt i bilen innan och funderade över allt som hänt nu. med rödeby och sorg, med pojkarna och familjen. med simon.? blir galen ibland. tänker för mycket. men tänk om det faktiskt var så, att jag, du eller vi har lika stor del? hur som helst måste vi alla bry oss mer om varandra än vad vi gör idag. verkligen.

God natt. dröm sött. lovetrap?


Kommentarer
Postat av: Linus

Grattis babe! Tur nån e glad:P

2007-10-10 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback