först kom ingenting

Helg igen minsann. kom precis hem från ica. jobbat =) skönt med pengar o sen var ju stumpan där o jobbade med alltid lika kul på våra raster. haha :D nu har jag Kört hem och lagt mej i sängen. ska sova en liteen stund. sen blir det minsann att bege sig till nästa jobb :S men penhar som sagt. =) ehee. hoppas de blir puben ikväl oxå. alltid lika skoj. =)

Nästa helg blir det partyy. längtar så det finns inte =) hee. swweet :P

Nej nu ska jag sova. å imorn blir det minsann att ta de lugnt. kanske träffa emelie? =)

V45 eller 46 blir det en tripp till stockholm. eventuellt den 16 december oxå. =) känns skönt jag har börjat få mina fix ideér tillbaka =) jag är en klok flicka. heee.

jag är lycklig tillsammans med er. du gör mej hel.

Just go ahead now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback