Underbart. <3

Midsommarhelgen är avklarad nu, både tråkigt och skönt. men mest tråkigt.

Torsdagen jobbade en del, ja o emelie o humpa så vi åkte upp senare till Öland än dom andra 10 =) träffades på lundegårds camping och dom underbaringarna hade redan satt upp vårt tält =) tack! Orkade inte med några större förvandlingar så blev till att börja festa med en gång och se ut som en riktig campare =) haaa. men fy fasen vilken kväll det blev. haha. det är bara jag som lyckas, o frida då =) 3 lika.

MIdsommarafton var lite halvtaskigt väder om man säger så, men vi åkte iaf in till borgholm och handlade en massa midsommarmat =) gott. sen blev det till att åka tillbaka till campingen och börja laga, viss förtvivlan när vi upptäckte att vi inte tagit med oss någon kastrull lr gryta men clara räddade oss. tack! Skålade och skrattades, vilket härligt gäng minsann. sen blev det till att vandra runt och dansa lite här o där, hamnade i stuga 52 hela kvällen, haha. men lika kul för det. Men som sagt jag har mina principer * ler

                            

Midsommardagen var undeebar, solske hela dagen! =) tråkigt att min gumma sara åkte hem bara =( några bestämde sig för att ta de lite lugnare eftersom dem skulle köra dagen efter men inte ja o emelie o humpa, herregud. va i köpingsvik och lyssnade på när viktor spelade gitarr oxå, nice. träffade li oxå <3  säkert den roligaste kvällen i mitt liv. haha. sjöhumpa. * ler. bilder finns på eeaa.bilddagboken.se =) kolla in det. somnade ungefär vi sju när solen gick upp =) träffade på några raggare som gick o välte bilar oxå, haha. men gud vad kul det var. * ler.

Idag har jag sovit som en gris, vaknade av att emelie o humpa skulle åka hem orkade inte mer än krama dom i sängen sen somnade jag om igen =) haha. upp o plocka ihop tältet och sen gick ja o ella gumman ner och badade, så äntligen gjorde vi det med efter allt tjat =) haha.

Helgen har verkligen vart superrolig! =D tack alla. fått reda på både det ena och det andra och sett katastrofer hit och dit. skrivit dikterm sjungit och delat skog med alvesta bor. haha. =)

Puss! Evee. midsommar med lycka som stavning.

Kommentarer
Postat av: sarra

Hade så gärna stannat gumman men plikten kallade :( Tur att du fick ditt efter längtade dopp till slut.. Vi måste träffas och skvallra lite om denna helg nån dag hihi

2007-06-28 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback