sommarlov.

Nu kan jag minsann lägga mej ner i sängen och pusta ut. känslan av sommarlov är minst sagt speciell. *
Dagen har varit underbar, gårdagens kväll med. flickor ni är ju lika tokiga som jag, inte upptäckt detta förrän nu? hee. men det kommer mera lovar jag. Dagen kan iaf sammanfattas med alkohol, fnitter och sömn. 

Imorn blir det till att jobba på solbrännan och tror faktiskt att jag ska skriva inlämningsuppgift 5 med, sista på distanskursen sen e de endast chapman som gäller. 

Tankarna om dessa två åren har minsann varit olika sista veckorna. kommer sakna klassen så otrligt. iaf vissa =) men sen fick jag en sån lättnad när jag satte mig i bilen och insåg hur mycket skit jag kommer slippa. nu får mamma handla igen oxå ;-)

Junifestivalen i helgen med, och imorn åker mammsi till tyskland . * ler. träffa babesen på onsdag oxå kanske?

God natt på er.
Evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback