så mycket.

Vart en underbar dag. klippt ella, skitsnygg =) klippt sebbe med skitsnygg, å så har det vart studentsack och blomhandel, kroppkaksätning och första solbrännan! =)
Imorn e de student, både kul och tråkigt. jag flyttar ju hem även om ja inte tar studenten =) hee. å de ska bli hur härligt som helst. men kommer sakna mina underbaringar här på öland. =( Hem o kolla balen oxå =)
Vill ha sommarlov nu, och midsommar dansband =) men vill veta hur jag ska jobba med ;) ska bli så skoj att få jobba med sofia med =)
Städat hela lägenheten idag med, blää säger jag bara. alldeles ensam rätt skönt iofs =) men minsann, fem timmar o e helt slut nu=( men fint e de o ja kommer sova som ettt barn. skönt att ta hem nästan alla sakerna imorn, telefonen får nog stanna tills måndag, de e typ de enda =)
SNart är det lördag igen. längtar så. äntligen en helg när vi tre babes går ut ihopa <3

Nej nu ska jag minsann sova , LIvet är minsann underbart idag.
Jag är så lycklig jag är så lycklig hela veckan lång <3
God natt ; )


Kommentarer
Postat av: Lene

nice att få komma hem ju!
vi kommer hem nästa helg så då kanske vi ses *hoppas*
själv börjar jag jobba på måndag och jobbar 8-17 alla vardagar t o m vecka 33:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback