otrroligt.

Så varför ligga här varenda natt när du kan ta på mej som ingen annan kan.

Att en person kan nästla sig in ens liv helt omedvetet, att det är sjukt jobbigt att inte kunna sluta tänka på den men att det samtidigt är alldeles underbart så att man inte får nog utan vill bara veta. ?

Grattis på födelsedagen, om en timma! =D

Tittar på walk the line nu, för ungefär 6:e gången, underbar! Sen ska jag sova. upp o jobba imon å måste koka pasta oxå till min köttfärsås ja gjorde idag.
lagade oxå ostfylld köttfärslimpa med kryddade potatishalvor till middag. mumsigt.

image39

gjorde efterrätt till mig och pappa med. =)

På lördag åker jag igen. hoppas min babe följer med, å sommarblomman.
ella är min lilla baby. haha. <3 sara flyttar på lördag, watch out karlskrona. ni är underbarast.

Pussar om. Evee.

Kommentarer
Postat av: Sara

åå min lilla älskling, de kanske va lite kärlek i luften hihi*) se upp karlskrona säger vi puss puss

2007-06-28 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback