ledig idag.

Sovit riktigt länge oxå =) behövdes räknade ut att ja typ sovit 20 timmar på fyra dygn, inte bra. haha. men skoj va de. Åkte till micke igår kväll så har varit där inatt, himla trevligt att slippa somna ensam o vakna ensam som vi säger. =) Men har minsann haft världens konstigaste drömmar inatt. haha.

Idag ska jag bara slappa har jag tänkt, ringa emelie å se om vi ska slappa ihopa ;) hee. ska kanske klippa pappsen oxå, laga mat. något med köttfärs någon som har en bra ide? =) å så ska ja kolla på Walk the Line. Blev knappt sugen på det efter all cash spelning i stuga 52 =)

PÅ lördag är det dags för öland igen. längtar!

Nehopp. nu ska jag spana efter ett par bruna linser oxå, fresh.

Evelina. Saknar mina flickor, your the greatest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback