hemkört och kola

Ligger i min alldeles stora och ensamma säng nu ;) Funderar på hur många underbara ting som det finns.

Veckan har vart bra, en enda skoldag =) hee. så de ska vara. så vart hemma sen i onsdags. träffat micke o vart på stan, lekt med emelie två dagar i raken nu =). idag så klippte jag emelie och hon färgade mitt hår, rena frisörsalongen =) men kul har vi. <3

Imorn blir det party och har faktiskt hittat kläder att ha på mej nu, köpte ett par nya shorts på lindex idag, superfina =) ska ta en massa kort imorn med så ska ni få se. Ut till stan förmodligen på kvällen oxå, hoppas det blir lika kul som vanligt. <3 nu e ju min babe arton så. ska bara få in sommarblomman med =)

Tror jag börjar bli sjuk nu bara, massa ont i halsen, hostar o fräser. hoppas det går över för i dessa tider får man inte vara sjuk =( men men. på fredag e de student med =) å bal hemma, hoppas jag hinner se bägge bara =)

Prata lite med micke sen ska jag nog sova minsann =) Förresten vart duktig och gjort klar psykologin idag, bara 2 grejer kvar nu sen är det sommarlov! ;-) och till hösten blir jag äntligen en samhällsvetare =) längtaar sååå. !

Grattis till ludde och frida som fyller år diag med ;)

God natt
Evelina påväg mot sommarängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback