härligt.

Underbart att vara ledig. jobba på måndag å dagarna dit är undeerbara ;-) men längtar oxå, ja o sofia kommer ha tokkul.

Idag har jag bara solat verkligen hur skönt som helst. steg upp halv nio och åkte till långö med fia o fredde =) sen hem snabbt och ner till emelie så abr det av till långö igen. så har tillbrigar hela dagen i solen, underbart <3 Låg och snackade skit med emelies flickor himla kul =) midsommar hoppas jag på ;*) ler.
Ikväll har jag träffat micke en liten stund men, trevligt. =) å sen in till stan med emelie o träffade flickorna igen. himla trevligt men mycket skratt . hee. ni e för söta.

Nu ligger jag i sängen, helt sönderbränd. hoppas för allt i världen att det blir brunt imorn ;)

Blir bara gladare och gladare för varje dag, inser mer och mer att jag har dom bästa. Älskar.

Nej gäsp på er. nu ska jag sova.
God natt
Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback