blä.

Blir tokig, satte mej ner nu efter frukosten och började skriva på sista inlämningsuppgiften i geografin. men blä säger jag bara, fattar ingenting och orkar inte med dessa tråkiga uppgifter. Ska hitta allt o ingen fakta om Volvo nu. går apdåligt . ska nog be min babe hjälpa mej ikväll. =) hon e smart emelie.* Ler.

Tråkigt med det dåliga vädret men hoppas verkligen helgen blir solig. skönt att man är ledig hela midsommar helgen oxå. nice * ) fia o fredde o mackan åker på hemlig resa oxå så nyktert blir det nog inte. längtar! <3 Nu är det bestämt att emelie o hanna följer med oxå iaf. ska vi glassa i tältet vi brudar. kul att nästan alla mina bästisar är med, bara angelika =/ lilla sommarblomman är sjuk nu oxå. tycker synd om dej hjärtat, tänker på dej.

Boka platser för helgen idag med, fått svar på mitt mejl prata med fredde när han kommer in bara ;-). åh skojsigt. 

Nej nus ka jag försöka fortsätta, skickat mejl till volvo hoppas på svar snart =) äta kladdkaka kanske? *ler

Evee.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback