vad tråkigt allt blev.

Dagen har flytit på underbart =D precis som vanligt nuförtiden * ler. saknade sara i skolan bara men träffade henne sen på netto, min lilla gumma. stackarn är sjuk bara. inge kul. skulle vart på första idrottslektionen med treorna iadg med, satt o väntade i idrottshallen, men minsann det kom ingen. sen sa sara att dom är i lilla hallen. smart att ingen säger det till mig, visste inte ens att det fanns en till.! Skratt. men iaf. gick ner o tränade istället. känns bra nu. börjar komma tillbaka i min veckoschema. =D snart så.

Va hos sara hela kvällen. skönt. pratade skit. ändrade lite på inbjudan. som jag inte ens vet om den kommer behövas längre. allt va ju så bra å sen så nu verkar det som det inte ens kommer att bli av. kommer få ha fest själv. vill inte. blä. fredde bli glad tycker inte om detta. iaf iaf. fått ihop det bra * ler. Sen så kom emma pemma med jue. sötnöt. tycker om så.

Hem imorn! Ska bli så skönt. få sova i min egna säng med min egna pojke. underbart. å sen e de snart helg oxå. det känns bra. träffa angelika o sofia * längtar. måste prata med baben emelie med. *ler. Va lite arg att det tar så lång tid allt det här som har med mitt gymnasiebyte att göra. trodde inte att det tog mer en en vecka att göra en studieplan, men tydligen. vill ju bara veta! =D.


Nehe. sova snart då. fast ahr redan sovit lite idag. hehe. så får se hur detta går. men men.  är lite arg nu så får lugna ner mig först. vill hem. vill vara hemma. tycker inte om att jag skjuter upp så många saker nu. måste ta tag o plugga lite nu faktiskt. tråkigt men sant.

Aja. nu ska ja lyssna på lasse o önska att allt blir som jag vill. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback