helgen slut nu då.?

Verkar minsann inte bättre. usch hade verkligen ingen lust alls att åka upp till öland idag. är så glad för allt ju å ville bara stanna hemma lite till. * )

Helgen har annars vart superbra * ler. hem i fredags å sprang en snabb sväng på stan, skulle köpa smycken, hittar emelie med emelie o anna, hm? heter dom så? tror de iaf. jaja berättade mina nyheter å dom blev jätteglada! <3 emeliebaben hjälpte mig välja smycken å så hjälpte jag henne hitta en skitsnygg röd klänning. wooih. sen i fredags tog ja de bara lugnt, va hos emlie o tittade på lets dance. älsklingen min kom oxå. jag o mina raringar <3
Sara 18 år på lördagen med. gumman har blivit stor. fest såklart och vilken fest ! =D massa trevliga människor, god mat och massa snusk och skvaller. . hade inte velat missa för allt i världen. Love. kul o träffa mina sockerflickor med. åh var så många andra människor som man bara blir mer glad. längtar tills jag får träffa er varje dag! =D Somnade mysigt i famnen på min älsklin sen, å så mkt bättre kunde det inte varit minsann måste ja säga.

ÖLand nu då. blä. hoppas jag får ett glädjebesked imorn iaf. lovar att tårarna skulle rinna. sen på kvällen blir de väl att träna o sen gå till gumman. planera lite för treornas utspark *skooj. =D

Nehe. borde plugga lite tyska nu, ha de imorn. bläää. vill att älsklingen ska ringa nu med. men telefonen är upptagen.. Men men. så e livet, ofta. ska sova snart iaf. supertrött. puss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback