8 dagar kvar.

Blir bara så arg ibland

Dagen har vart bra idag. pratat en massa skit och fått reda på ännu mera skit * ler. skolkat från tyskan. illa. tränat en massa. de va skönt. ätit lasagne med sara och planerat lite inför utsparken. skoj skoj. sitter nu och försöker få ihop festen som komma skall. jag ser ett datum som den 24 mars nu. låter bra i mina öron. ska göra en skiss och skicka iväg se vad som tycks. om han orkar. =(

Pratat med viktor idag oxå. hoppas verkligen att jag får börja trean till hösten nu =D skulle bli så glad, för isf ska jag o viktor gå på balen tillsammans, han lovade =D gud vad kul det skulle vara. förlåt angelika, visste inte du skulle fråga han. förlåt. * ler. pratade med angelika nyss. ska träffas på lördag med sofia o annie med. ska bli så kul. längesen ja träffade dom tokarna. saknar så . försöka hinna med o träffa min babe på fredag oxå. hade jag tyckt om * grr. =D älski.

Snart ringer min älskling med. ska berätta frö han att jag kommer hem imorn lr på onsdag och träffar han. saknar så. kände att jag behövde komma hem lite. men åker nog på onsdag. så hinner jag va med på idrotten imorn. får sjukanmäla mig på onsdag. * ler. ja e tokig. hihi..

Nehe. åter till födelsedagsletandet. längtar så nu. efter en fest till. =D
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: highidshi

ÅHHHHHHH! DU E SÅ BUSIG!!!! JAG VILL VARA SOM DU DU E SÅ SNYGG <3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback