växjö universitet

Här sitter ma nu och väntar på att syster yster ska skriva färidgt sin tenta, jag är snäll haf som stiger upp tidigt och följer med o hjälper henne o plugga =) borde få en medalj av nått slag. *ler. När somhelst kommer min dator att slockna oxå. dumma jag som  glömde laddaren. blä. men ska ta o gå en sväng då tänkte jga. börjar bli törstig så går kanske o köper en dricka på ica =) pratade med älsklingen lite innan med, men han va nog fullt upptagen med att göra. ingenting. * hm? aja..

Har vart lite duktig nu igen. börjat på min uppsats om millenniemålen nu oxå. skrivit nöstan 2 sidor så får skriva resten imoonr, så blir jag klar med den. usch skola på måndag oxå. ser inte fram emot det alls. massa prov o inlämningsuppgifter nu som jag inte börjat med. =( skyll mej själv jag vet men ändå.

Ska till skopunkten sen oxå. se om man hittar några fina skor. =D skulle nog beställa med babsen med. älskar skor. de e wunderful.. sen måste ja hitta nån klänning/topp oxå. måste. * )

Lyssnade på lasse winnerbäck innan hela vägen upp med, o nu =) han e sååå bra. så ledsen för att det inte blir någon konsert i sommar. =( men tur vi har vår viktor då. 17 mars. loning. =)

Nehopp, nu ska jag spionera lite till. =D För det är riktigt kul. å ja e bra. haha : ) Lunarstorm, länken till allt.

Glad, gladare Evelina. KOm förresten på innan att om man skriver http:) i word blir det en smajlgubbe =)

Jaja. ikväll blir det party minsann kan jag lova. Lonisch. Puss på er söta. nu ska jag gå en sväng runt växjö. om jag hittar tillbaka bara? He. telefonen finns tillhands annars, * ler. Älskipälsko.

Kommentarer
Postat av: Lene

på mitt word räcker det att skriva :) för att det ska bli en smajl:)
nu ska jag återgå till mitt goda kaffe!
hoppas at du hittar fina skor.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback