tomma tankar tomma ord

Veckan har gått himla fort, fredag imorn redan. vad har man hittat på på detta lovet egentligen nu då? Hm? Har träffat mina flickor och det är alltid trevligt. =D även myst lite med min älskling oxå. finns inga bättre <3 Borde ha pluggat en hel del emr än vad jag gjort, men har helgen kvar. * ) iaf en två tre viktiga uppgifter *ler.
 
Färgat håret i veckan med. igår slutade det som en tiger och jag börja grina så idag är det fixat =D haha. fick färga om det. så nu e de massa blonda slingor i. måste köpa en till så jag kan färga mitt löshår med. var på blodgivarcentralen idag med. åh jag lovar att jag inte ska jobba med någto inom sjukhus o blod, fy asså höll på å svimma o spu när jag såg mitt eget blod komma i dom där rören. blä. ska dit 26 mars igen, så en dag fri från skolan kanske? =) he.

Pratade med sara raringen innan med, snart är det lördag igen *ler. fasen ska blö riktigt skoj., måste hitta något o ha på mej bara. se om man åker in till stan imorn kanske+ =) Hm? höra med syster min. * ler.

Nej nu tycker jag älsklingen min ska komma. saknar. funderar på o leka lite med oskar o matilda nu =) hehe. nej orkar nog inte det. småbarn é roliga =)

När jag tänker tillbaka på min barndom ser jag skräckbilder tydligast av allt. det är inte förrän nu jag har sett världen fårn mina ögon.

Nehe, allt för nu. Puss.
Underbarare än underbarast är du, micke älskar dej.

Emelie o Angelika. <3 mina flickor.


Kommentarer
Postat av: Lene

hej hej..
hoppas att du inte är alltför arg för att vi snor micke denna helgen:)
ha det toppenfint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback