sportlov - 1 dag

ojoj, tankar överallt. glada och tråkiga.
Öland idag på morgonen igen. måste säga att det knappt finns något skönare än att ta en paus fårn allt håär uppe å få komma hem på onsdagskvällarna =) gjort det nästan varje vecka nu *ler. träffade älsklingen min igår med. på alla <3 dag, fick en ros av sötnöten. ska fixa min geniala idé imorn. =) sen så åt vi onyttigt och pluggade, somnade i armarna på pojken jag tycker bäst om, underbart <3

Idag har jag vart duktig och vart på körskolan oxå. gjorde klart fas B på proven så nu har jag bara hälften kvar. =D känns bra det här nu faktiskt, vill ha det där körkortet *) haft historia prov oxå. hm? gick nog iaf tror jag. fick ihop en del papper iaf. *ler. sen så har jag simmat idag med, de va skönt =) å vart med sara hos simon o hampus o sebbe, ni är för roliga killar. me like. många skratt under denna kväll kan ja lova.

Nu borde jag plúgga, måste skicka in min insändningsuppgift i geografin imoirn, sista dagen o har en uppgift kvar, men ska göra den sen. ska bara skvallra vidare. =D

Sara ska med mej o ragnar till stockholm och riksdagen, tycker jag ska bli kul. du o ja gumman <3

Kan i nte sluta tänka på mitt byte heller.är så glaad, finns inte ord. hoppas bara att jag får läsa några i-val oxå =) hade vart skoj, men blir väldit många poäng men jag klarar allt *ler. hehe..

heem imorn =) tycker om så. träffa emelie oxå. löööv.

Kan inte släppa det från tankarna. men har ändå gjort det på ett sätt. min värld är underbar. vill bara veta vad jag gjorde. med något ont kommer alltid något gott. å de har det verklige gjort. älskar.

Nya glasögon påväg förhoppnngsvis om dom sitter bra. glad. =)

Nej nu ska fröken börja skriva om solens lutning. hm? *he..
sov så gott allihopa. Puss. tycker om så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback