sömnig

Så där så var helgen över oxå. Va hos sara i lördags och tittade på melodifestivalen och sen somnade man hos älsklingen. finns inget bättre, du oxh jag. * )
I söndags va de mys med emli som gällde. alltid lika trevligt, me like. <3


Idag vaknade man av att ett okännt nummer ringde vid nio nån gång. orkade inte svara men sen blev jag nyfiken och ringde upp =) och det är jag glad att jag gjorde. nu kanske man har löst sommarjobbet i sommar med, ska prata mer på onsdag. me like. =)
Har vart hos angelika ikväll oxå, med emelie. myys. måste säga att hon är bäst på att göra paj, mums =) pratade massa skit vi tre o det tycker jag om. mpste sluta skolan nu så vi kan fullfölja alla våra planer. haha =) snart sommar. *)

Ligger i sängen nu. ska skicka efter en ny omgång glasögon, tror minsann jag ska köpa lika som min bror. assnygg i dom. haha =) Saknar min älskling nu, tycket inte om när han ska jobba =( men imorn får ja förhoppningsvis sova hos han, om mamma kan hämta mej på onsdag morgon. mne det kan hon nog, mamma är bra hon.

God natt på er alla söta. tänker på så mycket å så många får se hur mina drömmar blir inatt.
För att du finns för du förstår nu lyser himlen där jag går, du tar min hand och visar vägen. sonja aldén. Micke du är kärleken alla flickor drömmer om, och du är hos mej. helt undebart, du är så mycket mer. Älskar dej.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback