snart onsdag.

Så har ännu en dag av veckan gått. idag har fröken vart duktigt minsann * ) skrivit prov i skolan, vart i kalmar på körskolan och sen tränat oxå. har lite träninsgverk efter igår men de ante mej * haha. =)

Pluggat ikväll oxå. gjort färdigt engelska uppgiften om författaren, å börjat med geogragi uppgiften. blä. å nu har jag sutiit o hållt på med näringsläran. har prov imorn. kommer inte gå särskilt bra. funderar på att plugga på matten? hmm? ligger nån vecka före planeringen iaf, halkat efter men men. glömt mina böcker hemma oxå å de e illa. aja. får se helt enkelt.

Hem imorn med. <3 känns så himla skönt att åka hem på onsdagar, en paus i veckan. behövs. * ) så ska träffa älsklingen min imorn och så ska vi plugga lite med. suck. * (

Fick ett kul samtal innan oxå, det börjat vankas jobb =) hoppas.

Party i helgen! * )

Saknar mina darlingar hemma. snart lov igen * blink. =)
God natt på er. Loveisch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback