skulle behöva lite hjälp..

Minsann minsann, blir tokig. fick mina glasögon hem på posten idag, måste säga att det går väldigt fort, två dagar bara =D iaf. så e de 2 stycken bågar jag verkligen inte kan välja mellan, snälla hjälp mej

glasöga 1 eller glasöga 2? =) tacksam för all hjälp. * )grönt eller rutigt?

  
  hm, får ångest vill ha bägge. ? ) får ursäkta mitt utseende för övrigt. =S

Dagen har annars vart bra. lite ensamt bara, men men. vart hemma och tittat på lets dance och hjälp. skratt är nog ett av de bästa program tv4 gjort. haha. * ) ler. fredde o mackan har hållt mej sällskap iaf. *)

Imorn, ska jag förhoppningsvis få träffa min älskling oxå, han är ute o super nu. hehe. kanske hinner träffa min babe med. hoppas. så skönt har lov nu =) ska försöka få ut lite sommarjobbsansökningar nu med. någon som vet någon som behöver folk? =D jag behöver. *ler.

Sugen på att gå ut nu igen. kommer bli ett dyrt år det här. men men.. nästa helg gäller det iaf, någon som är på? med sara o mej blir det alltid kul * )

Så glad att mamma är på fest nu oxå. å på denna festen är oxå min blivande rektor (förhoppninsgvis) men litar på mamma. det enda som saknas är leffes godkännande o känner jag mamma rätt så har jag fått den nu * ler. kontakter är bra. haha. sp3e? hur skriver man egentligen *ler. iaf trean till hösten. å jag är gladast i världen. kan inte sluta le.

Nu ska jag sova snart. lite trött faktiskt. å de e alldeles ensamt. Saknar dej micke nu. skönt med lov. =D

Vill ha sommar. satt o tänkte på det innan. lundegård och en vecka med sol och alkohol. roliga vänner och volleyboll, kan det bli bättre? tror inte det. sommarn ska bli en sommar vi sent glömmer. <3 planerna växer i huvudet på mej. hih.. polenbåten nu snart oxå tror jag minsann. * ) mamma sa i mars, å de e om 2 veckor. * ler. hoopppass. * )

ingen älskar ett barn som inte lyckas, ingen älskar ett barn som är stärkt
...
Låt den du älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt
...
Vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt

Puss på er söta. Micke - det sötaste i godisskålen. emelie o angelika - nothing in this wolrd can stop us
Livets största läxa är att lära sig att älska och att bli älskad tillbaka

Kommentarer
Postat av: fia

Jag tycker såhär.. RUTIGA!!! Coolaste jag har sett på länge.. lite svårmatchade kanske *hhmm*... men baby de var sjyssta!
P.s längtar också till lundegården D.s

2007-02-19 @ 11:43:26
Postat av: emelie

RUTIGA!!! punkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback