jobb?

Sitter i soffan och väntar på att min söta klant till syster ska komma hem =) snö o dålig väg. * ) Har lagat mat med min bror idag oxå. taco mums =) Har träffat älsklingen lite oxå. har sovit här men nu är han nog i växjö, men han får det =D fast saknar han redan. inte träffas på många dagar nu. =( iaf. Ska kolla på lets dance sanrt så då blir jag glad igen =D å imorn blir de fest så hinner inte tänka så mkt på att han är borta förrän på söndag. ?  *(

Skickar iväg ännu en ansökan om lite jobb nu. borde egentligen följt med pappa innan och lämnat lite papper här o där, men orkade inte. =D lathund e jag. men iaf. på måndag får man äntligen träna igen =)

saknar mina flickor, emelie e i malmö nu, dummer. men fick iaf låna hennes klänning, sötnöt =D å den andra sötnöten är sjuk, =( snart helg igen * ler. å då kommer det dimpa ner något i mångas brevlådor * ler

Imorn blir det party * )

Nej nu ska jag värma köttfärs till fia. Over and out. Micke. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback