helgen är nu över.

Haft en jättebra helg, verkligen även fast jag inte fått träffa älsklingen min så mycket. <3
I fredags träffade jag mina älsklingsflickor, ni är underbara. åt jättegod mat o så fick jag ett jätetfint halsband oxå. me like. ska bli en tradition * ler.
I lördags va det party stämning från början, va en runda i stan och sen hem och sov en stund. sen va de party. ciderna började drickas och outfitten var på. fasen måste lov å säga att jag lyckades med mej * ler. Så kom sara å så va de förfest i rödeby. va väl okej. fanns en o annaan trevlig prick, men vi lyckades hålla humöret uppe ändån. in till stan med taxi. blev tjejtaxi ja sara o ella som satt o sjöng. riktigt skoj * hehe. Inne i stan och kvällen va superlyckad. snart syns vi ute igen * ler.
jag och sara och jag och ella. me like.
 lyckad kväll minsann =)
Idag har jag sovit länge, vaknade med sara gumman bredvid *) fasen somnade inte tidigt igår, men det avr gott med kebab o gyros. hehe. sen när sara åkte hem va de inte länge som ja fick vänta så kom mi n älskling till mig. bara myst =D nu sitter vi på öland, så glad min älskling följde med mej. tycker om så. tittar på hipphipp å ska snart sova <3

På onsdag är det alla hjärtans dag. ska vi hitta på för bus då. * ler. Micke är den bästa.
Saknar er. angelika o emelie. me like. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback