glaad <3

Nu är jag sådär superduperglad igen =D älsklingen är fortfarande hos mej, ska visserligen åka hem imorn. =( men fått ha han aalldeles för mej själv iaf. å de e det mysigaste som finns. =D Idag har jag vart i skolan med, haft en vanlig dag. katarina kom och pratade med mej, sen så ahde vi ett litet möte och minsann det verkar och förmodligen så blir det samhäll ekonomi till hösten och jag slipper gå om en massa, studenten nästa år.! =D ni anar inte hur glad jag är. Idag har jag bara vart hos sara sen. ätit jättegod mat. kyckling slår aldrig fel. mums. å sen en våffla på de. har inte vart nyttig idag minsann. hehe. men ahr ont i magen nu, de e inge bra. =( Körskolan imorn oxå. andra körningen och ska boka tredje ikväll tror jag. tycker de e skönt att jag håller på. sara gumman ska nog oxå med o se om hon kan skriva in sej hos oss nu när borgholm sviker. *) Nehopp. måste snart börja fundera över mitt historiaprov som ja ska ha på torsdag har inte ritkgti koll på vad det är vi sak ha prov på. illa illa. =) Nej nu ska jag mysa jättemycket med min älskling som jag tycker om över allt annat. glöm inte att kommentera o kolla även in pixboxen =) ewelina__Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lene

vad skönt att du får börja på samhäll utan att gå om en massa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback