dåligt dåligt.

Nu är snart helgen över. redan söndag. hm? Ligger i sängen med älsklingen nu, fast han sover. sötnöten*

Va hos angelika en liten stund igår. pratade massa skit med henne o sofia. skoj o träffas även fast det bara va en liten stund. kom fram till att melodfifestivalen va dålig, bättre förr * ler. Kom på att vi borde ha schlager fest med, å de ska vi nog kunna ordna, pratade med fredde o mackan o dom fick planer direkt. se till finalen kanske? någon som tycker det låter skoj? *

sen idag kommer mormor och morfar oxå. ska fira mej lite =) skoj. undra vad jag får för nåt * ler. bara två dagar kvar nu sen e jag arton år =) jippi. Sen blir det till att åka till öland ikväll med. men denna veckan kommer att vra bra =) känner det på mej * ler. imorn blir det mys hos sara * ler. tycker jag om. å sen på tisdag är det resursdag o ja ska se om ja inte får åka med ett bussen för jag ska hem =) även min födelsedag * ) onsdag hemma o plugg, torsdag upp till öland igen. hinna med lite tid på körskolan oxå =) å sen fredag o hem igen =D hihi. kul vecka.

31 mars blir det fest nu oxå. jag o fredde bestämde de. * ler. ska se så freddie kan med.. så fort vi fått svar kommer inbjudan ut. ska bli så skoj tycker jag * ler. bästa temat någonsin.

Tycker minsann ni kommenterar alldeles för dåligt. tycker jag inte om =(

Micke. älskar dej. mina flickor är underbar. <3

Kommentarer
Postat av: Lene

ja snart e du med stor=) ska försöka komma ihåg att gratta dej!
kram kram

Postat av: Lene

ja eftersom du inte skrivit nåt nytt inlägg för idag så skickar jag grattis här istället:) GRATTIS! skriv ett nytt sen ikväll om alla paket du fått så grattar jag igen..
grattiskramar från oss i växjö

2007-02-06 @ 10:32:41
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback