blä för plugg

sitter med högar av böcker runt omkring mej och blir inte rikgit klok på hur extremt sjukt mycket det är att göra i skolan nu dessa veckorna nu. blää kan jag bara säga. verkligen. vet inte hur man hittar motivationen till så här mycket saker asså.? fast blir ju glad av många andra saker å de e ju bra. * ler. haha..

Skolan har flytit på bra idag. fick mina pengar av anneli å så har jag pratat emd hassedin oxå. kändes skitbra vekligen. så nu är idrotten fixad med. me like. <3 handlat en massa mat med. ätit pasta sallad o bacon idag, så sjukt gott. Mums * )

Äntligen tränat oxå. får minsann kickar av det nu för tiden * ler. kändes nice kan jag lova. ska försöka hinna med att imorn oxå, men har ju körskolan då oxå. så får se hur mycket tid fröken får över. * ) men de fixar sig. gjort en snäll sak idag med, lät en på gymet låna lr ja få lite lotion av mej. snäll ja e * )

Väntar på att sara ska komma o hämta sina sakerr nu sen ska jag krypa ner i sängen tror jag minsann. trött som få idag. ont i vänstra naccken med. suck. nej nu klagar jag för mycket * ) saknar alla hemma. snaert onsdag. =)

Jag bir galen nu minsann. säg mig bara vad jag ska göra och vad det är jag gör.

prata med micke oxå hoppas jag. ) Fest i helgen igen verkar det som, redan erbjuden gratis drinkar och fester är det gott om. * ) se hur lördagen blir. hade vart skoj med tjejfest. =) se nu när fredrik är nere med?

nej. god natt gott folk. förlåt ska snart blunda nu. Puss på er.

*^: Inget går upp mot mina loves.

Kommentarer
Postat av: Lene

ont i vänstra nacken? hur många har du? haha! dum jag var nu... hoppas att du orkar med allt i skolan, vet hur jobbigt det kan vara stundtals men på något sätt orkar man oftast med det (även om det innebär tårar och raseriutbrott i vissa fall)
ha en fortsatt trevlig vecka så kanske vi ses om jag kommer hem på torsdag. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback