äntligen helg.

Minsann, någon var smart när dom la in helger och framförallt lov, för man är alltid i behov av dem när de kommer. * =)
Va på reningsverket idag, usch va de luktade illa minsnn. blä. sen så va jag duktig och gjorde psykologi läxorna. så e dom klara med. bara en massa annat kvar nu, men men.

Sprungit idag hemma med. känns skönt att snön e borta och man kan faktiskt röra på sig som man vill =) kom på att jag ska ta o springa, iaf försöka ända tills vägen slut, blr totalt typ 13 kilometer fram o tillbaka.. får se hur långt jag orkar imorn.heh.. Träffat emelie oxå. baben ledsen? tycker om så. tittat på lets dance o pratat en massa skit. många välbehövda skratt. älskar.

Sara har fått vattenkoppar. * ler. gumman. glöm inte bort ost o kex kvällen med vin på måndag. =)

Imorn blir det till att ja sprinag till nättraby då. * ler. å sen träffa angelika o sofia. ska bli kul. <3 synd att emelie skulle på grekisk afton bara. men du kommer ha kul =) melodifestuvalen med. =)

Nehe. saknar micke nu. han är å spelat data. =( tomt i sängen ju.
Men sova nu iaf. ska drömma sött. puss på mina änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback