äntligen är denna veckan snart slut.

Torsdag kväll och öland igen. Känns som hela dagen har bestått av buss åkning, har åkt buss nästan exakt 4 och en halv timme idag. det är en del. suck. iaf. va på körskolan imorse. gick apa, blev skitförbannad blöev underkänd. hade 2 fel för mycket. så nu har fröken bestämt att jag ska läsa om hela boken och använda min oranga överstrykningspenna. nu ska jag lära mej minsann. =)

en lektion idag, som vanligt. historia är inge kul nog. lr jo de e de. he =D iaf. sen va de påväg till kalmar igen med sara baben. försökte hitta någon fin tröja vi kunde ha på oss. men fann ingen =(  ska kolla i stan hemma imorn med. =D

Imorn en timmes lektion, blä men har iaf bestämt mej för att gå nu . tänkte skita i de. men sen kom ja på att ja redan har struntat i en dag denna veckan. ja e inte bra. haha. =D sen hem o träffa mina flickor en stund i stan, planera kvällen. sen hem o träna lite =) se om ja hinner träffa micke med kanske? innan han åker iväg med sin dator.? sen på kvällen blir det myys =) me like.

nej nu ska jag prata med älsklingen min. <3
god natt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback