22.39

  • Nu ligger fröken i sängen med älsklingen efter en dag med mycket ingenting =D sovit en massa länge, pluggat en hel del oxå faktiskt. halvfärdig på geografin och tyskan =D göra lite imorn med.

Träffat emelie gumman med. alltid lika kul. * ler. oc jag blir glad.. nästa vecka börjar DH med. Me like. pratat lite om helgen oxå. fredag blir det flickmys med julafton och 18års firandet. ha vi är för roliga * ler. å på lördag blir det en utgång. hoppas jag. jo sara o ja ska fasen ha skoj =D

Imron blir det att stiga upp lite tidigare, åka buss till kalmar å göra lite dataprov på körskolan. hoppas de går bra bara. hehe. boken är mitt hjälp. haha.. sen så ska ja upp till öland ha historia å sen åka med sara till kalmar, igen =) se om vi hittar något att ha på oss på lördag, jag vet nog redan vad jag ska ha på mej men iaf. vara med sara o prata skit, de är kul <3

nej nu ska jag sova med min älskling. det tycker jag om. god natt
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback