upp tidigt.

Imorn är det studiebesök på lunds universitet som gäller ;) ska iaf gå och lyssna på juristprogrammet så ska bli intressant. sen tänkte vi smita iväg och försöka hinna med en liten shoppingruda oxå =)

På tal om shopping. handlat massa nu. skor igår och idag vart jag på stan med emelie o anna en sväng =) köpte massa saker. tycker jag om. så fin jag komemr vara på lördag =)
Något som däremot inte är så skoj är hur vissa människor uppträder och beter sig, patetiskt är det enda jag kan säga. man gör inte så.

Träffat emelie och hanna ikväll. så söta =)

Nej nu måste jag sova, imorn ska jag försöka polugga lite med. å så ska jag träffa micke. hoppas saker känns alldeles alldeles underbart. behöver det. bästa vänner..

Plugg, suck. engelska, grupparbetet, ryska prov :( mycket nu, vill ha jullov. å veta vad jag fick på matte provet och ekonomin ;)

Tror jag bestämt mig nu nästan. :D dags att börja kolla upp lån och grejor. ska bli så skoj. göteborg i februari. =) nu verkar det minsann som jag försvinner.

Verkligen tappat bort mitt bokningsnummer eller det till studenntmössan! gaaah! bara jag som är så slarvig. panik måste ha ett nummer :S

SKa sova först. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback