skärpning.

nu har det gått sådär lång tid sen jag sist skrev suck. haha. aja iaf. vad har vi hunnit med?

Åkte ju polenfärjan i fredags iaf och det vart himla trevligt. aldrig haft så skoj nästan. lr jo men det var riktigt skoj. =) köpte med mig lite alkohol hem och sen Donna karen parfymen med. ååh älskar den. :D sen så var det lrödag och jag och malin sviker inte karlskrona så blve hem äte en pizza och in till stan för att sitta på playbar och dricka lite. =D massa folk faktiskt. begav oss till piraten. kul kul träffade en och annan rolig prick. =D kanske ska börj akolla på hockey? haha. himla trevlkigt som sagt.

Håller på och flyttar och byter rum här överalllt med nu så allt är kaos. =D men skönt att jag har ett nytt rum det ttycker jag om iaf. =D

Idag var det måndag. var på naturkunskapen i morse med höll på att somna., =) åkte till fia och sen har vi städat hela lägenheten, för hon fyllde 23 grattis så kalas stod på listan =) fick lägenheten kliniskt rent. (nästan) och släkrten kom. trevligt =)

Imorn blir det ullared. me like. ;) köpa julklappar och åka på utflykt. louise och sara får ta mitt betygssanck i skoloan =) haha. fick iaf MVG på mitt ryska prov det tycker vi om =)

Nej sova nu så man orkar upp imorn? hmm? kallt i rummet med. tycker jag inte om. .

Just nu är allt perfekt. gladast i världen. vill ha onsdag dessutom ;) ska träffa micke då, bästatse vännen. du och jag :D SOm förresten tog sitt körkort idag! =) GRATTIS. ;)

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

Postat av: Sara

Livet leker sjönt att höra ;) hälsa fia och micker Grattis från mig :) snart kommer jag hem
puss puus

2007-12-18 @ 01:49:25
Postat av: Jenny

Får man åka med Polenfärjan om man är 18? :P Ringde och kollade och dem sa nej :O Jag vill med åka! :D

2007-12-21 @ 18:40:10
URL: http://jennyharaldsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback